تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محدوده غرب و شمال غرب تهران
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محدوده غرب و شمال غرب تهران

ارور 70 ایران رادیاتور

ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

شاید به ارور 70 پکیج ایران رادیاتور برخورد کرده باشید. معمولا زمان هایی که آب شروع به سرد و گرم شدن می کند این ارور خود را در صفحه نمایشگر پکیج ایران رادیاتور آنالوگ نمایش خواهد داد. در پکیج های ایران رادیاتور دیجیتال این ارور خود را با علامت E88 نشان می دهد.

علت ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

در مورد علت ارور 70 پکیج ایران رادیاتور نظرات مختلفی وجود دارد ولی عموما متخصصین معتقدند که بالا رفتن بیش از حد دمای پکیج دیواری ایران رادیاتور باعث این خطا می شود که معمولا با رسوب مبدل ثانویه  اتفاق افتاده است.

راه حل ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

اما راه حل بر طرف نمودن ارور 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ همان طور که می دانید هر پکیج دیواری پس از خرید و نصب نیازمند سرویس های پس از فروش است. یکی از این سرویس ها و خدمات مهم رسوب زدایی است. مخصوصا در مناطقی که سختی آب بالا است و آب آنجا گچ دارد. به عبارتی آبی که املاح آن بالا باشد، به مرور زمان به پکیج شما آسیب وارد خواهد کرد و یکی از آسیب ها رسوب انباشته شده در مسیر چرخش آّب پکیج است. به همین دلیل شما با سرد و گرم شدن مداوم آب حمام مواجه می شوید و شاهد بالا رفتن فشار به پکیج و گرم شدن بیش از حد آن هستید، راه حل این مشکل رسوب زدایی است.

آیا خودمان هم می توانیم ارور 70 پکیج ایران رادیاتور را برطرف کنیم؟

متاسفانه رسوب زدایی کاری نیست که هر کس بتواند آن را انجام دهد. ممکن است که با اسید شویی به پکیج شما آسیب وارد شود و یا رسوب از محلی خارج و در جای دیگر مسیر انباشته شود. بنابراین تعمیر و رسوب زدایی پکیج دیواری ایران رادیاتور یک فعالیت کاملا تخصصی است. 

به جز رسوب مشکلات دیگری نظیر خرابی سنسور ntc مدار گرمایش، افت فشار و خشک کار کردن دستگاه و خرابی پمپ همگی می توانند موجب بالا رفتن دمای پکیج و ایجاد ارور 70 پکیج ایران رادیاتور شوند. به طور کلی ارور 70  با بالارفتن دمای پکیج مرتبط است و باید نزد یک متخصص برطرف گردد. عیب یابی پکیج ایران رادیاتور یک کار تخصصی در هنگام مشاهده اشکال در کار پکیج است. معمولاً پکیج‌ها نمایشگری برای اعلام خطادارند. برای عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور باید با لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا باشید. البته صرف آشنایی با خطاهای پکیج ایران رادیاتور کافی نیست. چون برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور هم دانش تخصصی لازم است. و هم باید تجربه کافی جهت رفع عیب پکیج ایران رادیاتور داشته باشید. در ادامه مطلب درباره فرایند عیب یابی پکیج ایران رادیاتور توضیحات بیشتری داده‌ایم.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور
اگر به دنبال رفع عیب پکیج ایران رادیاتور هستید؛ کارشناسان ما آماده ارائه خدمات عیب یابی تخصصی-فنی به شما هستند.
عیب یابی و رفع عیب سریعِ انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور توسط سرویس‌کاران ما. ازجمله مدل‌های:
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور e24ff
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور es28ff
خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff
رفع عیب گرم نکردن آب پکیج مدل m24ff ایران رادیاتور
رفع خطای e2 پکیج ایران رادیاتور
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل bm24ff
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل eco22ff
رفع ارور 40 70 در پکیج ایران رادیاتور
عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff
و...
جهت اعزام سرویس‌کار ماهر و مجرب به محل شما با ما تماس بگیرید.

فهرست مطالب:
اصول عیب یابی پکیج ایران رادیاتور
مراحل عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور
کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور چیست
تفسیر خطاهای پکیج ایران رادیاتور
خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور 
خدمات عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

[دو فاکتور مهم در کاهش نیاز به عیب یابی پکیج ایران رادیاتور ؛ سرویس منظم و دوره‌ای در ابتدای فصل سرما و رسوب گیری پکیج]

اصول عیب یابی پکیج ایران رادیاتور
رفع عیب پکیج ایران رادیاتور نیاز به تخصص و مهارت در این زمینه دارد. چون در صورت انجام کار اشتباه احتمال دارد هزینه بیشتری بر شما تحمیل شود. و یا حوادث ناخوشایندی اتفاق بیفتد.
انجام عیب یابی پکیج بدون دانش تخصصی و تجربه کافی ممکن نیست. اگر در این زمینه تجربه و تخصص کافی ندارید، اقدامی نکنید. چون از قدیم گفته‌اند کار را به کاردان بسپارید.


مراحل عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور
آشنایی با مشکلات احتمالی و عیب‌ها کمک می‌کند بهتر بتوانید کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور را مدیریت کنید.
در مرحله اول باید علت و یا علت‌های کد خطا را شناسایی کنید. و سپس وضعیت آن قسمت را بررسی کنید. ممکن است کد خطا یا به علت خرابی قطعه‌ای باشد. و یا به خاطر عملکرد نادرست بخشی از سیستم پکیج.
و درنهایت پس از شناسایی علت، نسبت به رفع و تعمیر آن اقدام کنید.

کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور چیست
کدهای خطای پکیج، نشان‌دهنده وجود مشکل در سیستم پکیج هست. با استفاده دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور می‌توانید به علت کد خطا پی ببرید. منتها صرفاً دفترچه راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور نمی‌تواند به رفع عیب کمک کند. چون عیب یابی دقیق نیازمند دانش تخصصی است.
از طرفی هم نادیده گرفتن کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور و عدم عیب یابی پکیج ایران رادیاتور می‌تواند حادثه‌آفرین باشد. و خدای‌نکرده حوادثی برای شما پیش بیایید. 
همچنین در صورت آشنایی با کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور حداقل می‌توانید از پیش آمدن مشکلات پکیج جلوگیری کنید.
در عیب یابی پکیج ایران رادیاتور، مسئله فقط پیدا کردن مشکل و علتِ آن نیست. باید تخصص کافی درباره عیب یابی پکیج ایران رادیاتور داشته باشید. تا بتوانید علت دقیق اِرورهای پکیج را شناسایی کنید و اقدام مناسبی اتخاذ کنید.
همواره دفترچه های راهنمای عیب یابی پکیج نمی‌تواند راهگشا باشد. چون عیب یابی پکیج کاری تخصصی هست.

تفسیر خطاهای پکیج ایران رادیاتور
زمانی که کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور را مشاهده کردید، بهتر است با یک تعمیرکار پکیج ماهر و مجرب تماس بگیرید. در چنین مواقعی نیز بهتر است حتماً دستگاه را بااحتیاط خاموش‌کنید.
چون تفسیر عیب‌ها و پیام‌های خطای پکیج نیازمند دانش تخصصی و تجربه هست. ممکن است برداشت اشتباه شما باعث خسارات جبران‌ناپذیری شود.
 به‌عنوان‌مثال، ممکن است به خاطر یک اشتباه کوچک در تفسیر خطاهای پکیج ایران رادیاتور ، هزینه سنگینی را متحمل شوید. 

شایع‌ترین خطاهای پکیج ایران رادیاتور
برخی از مشکلات پکیج ایران رادیاتور به شرح زیر است. برخی از علل به وجود آمدن این مشکلات را نیز گفته‌ایم:
-وجود صدا در مدار گرمایش پکیج:
احتمالاً به هواگیری نیاز دارد. چون یا هوا به سیستم گرمایشی پکیج واردشده است. و یا فشار آن کم است.
-دمای زیاد آب گرم مصرفی در شروع کار پکیج:
احتمالاً در سیستم تعدیل دما مشکلی وجود دارد.
-اشکال در آب مصرفی و سیستم گرمایشی دستگاه:
احتمال دارد ترموستات پکیج خراب‌شده باشد. و یا دمـای پکیج به بـیش از 87 درجه برسـد.
-کار نکردن سیستم گرمایشی شوفاژ:
احتمالاً در شیر سه‌طرفه مشکل وجود دارد.
-پکیج در مود (حالت) انتظار مـانـده:
در حالت عادی باید با باز کردن شیر آب گرم، پکیج روشن شود. اگر شیر آب گرم را باز کردید و پکیج روشن نشد، ممکن است اشکالی در فشار دود اتفاق افتاده باشد. ازجمله مشکلی برای فن پکیج پیش‌آمده باشد.
-وجود صدا در پکیج:
تنظیم نبودن شیرهای دستگاه ازجمله شیر برقی گاز، گیر افتادن هوا در سیستم گرمایشی، وجود رسوبات در لوله‌های سیستم، اشکال در پمپ آب پکیج و...
-پکیج به‌صورت انفجـاری روشن می‌گردد:
تنظیم نبودن فشار گاز، تنظیم نبودن فاصله جرقه زن دستگاه با مشعل، یا اینکه الکترود جرقه زن شکسته. و یا اینکه مسیر دودکش گرفته باشد.

هشدار جدی:
ازآنجایی‌که سیستم گرمایشی پکیج، یک سیستم پیچیده و با اجزای مختلف زیاد است، اقدام برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور بدون داشتن تخصص  و آشنایی کامل با کارکرد دستگاه می‌تواند آسیب جدی به دستگاه بزند. و متحمل هزینه خیلی زیادی شوید. همچنین ممکن است حوادثی رخ بدهد و سلامت شمارا به خطـر بیندازد.
در صورت مشاهده هرگونه عیب و ایرادی با سرویس‌کاران ما تماس بگیرید. و با هزینه کمتر و خیال آسوده نسبت به عیب یابی پکیج ایران رادیاتور اقدام کنید.


خدمات سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور
برخی افراد ممکن است به سرویس و نگهداری پکیج توجهی نکنند. پکیج ایران رادیاتور مانند هر دستگاه دیگری نیازمند سرویس منظم و دوره‌ای هست. یکی از دلایل نمایش کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور عدم انجام سرویس‌های منظم و دوره‌ای است.
همچنین سرویس نکردن پکیج ایران رادیاتور بازدهی سیستم گرمایشی پکیج را کم می‌کند. و از طرف دیگر، سوخت بیشتری هم می‌سوزاند. که این امر جدای از اینکه منزل شمارا به‌خوبی گرم نمی‌کند، استهلاک پکیج را نیز افزایش می‌دهد. که یکی از نتایج آن زودتر خراب شدن پکیج است.
ممکن است بپرسید مهم‌ترین مزیت سرویس دوره‌ای و منظم پکیج ایران رادیاتور چیست؟
در فرایند سرویس منظم و دوره‌ای پکیج ایران رادیاتور ، قطعات آسیب‌دیده و یا خـراب را می‌توان تعویض کرد. که در آینده کدهای خطای کمتری مشاهده خواهید کرد.
نگران هزینه سرویس پکیج نباشید. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که هزینه‌های تعمیر کردن و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور بسیار بیشتر از سرویس پکیج است.
با سرویس منظم و دوره‌ای خیالتان از کارکرد سالم و بی‌عیب و ایراد پکیج در روزها و شبهی سرد سال آسوده خواهد بود.
رسوب گیری پکیج بازدهی پکیج را افزایش می‌دهد. همچنین مصرف انرژی دستگاه نیز کمتر می‌شود. و احتمال پیش آمدن پیغام خطا کاهش می‌یابد.

خدمات عیب یابی پکیج ایران رادیاتور
ما در کلیه مناطق تهران خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدهای پکیج‌های ایران رادیاتور را ارائه می‌دهیم.
ازجمله مناطق:
تعمیر پکیج ایران رادیاتور شمال تهران
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
تعمیر پکیج ایران رادیاتور شرق تهران
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور جنوب تهران
و...

در صورت نیاز به عیب یابی پکیج‌های ایران رادیاتور در هر نقطه از شهر تهران با ما تماس بگیرید. همواره گوش به زنگ شما هستیم. و در کوتاه‌ترین زمان سرویس‌کار اعزامی ما در محل شما حضور می‌یابد.


از توجه شما به این مطلب سپاسگزارم.
لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را درباره عیب یابی پکیج ایران رادیاتور با ما و خوانندگان این مطلب درمیان بگذارید.

منبعhttp:// pakegkar.com